معرفی برندها, مقاله ها

ال جی این برند حرفه ای شگفتانه تاریخ لوازم خانگی

Koo in Hwoi LG founder

آغاز تاریخچه شرکت ال جی بر میگردد به زمانی که Koo in-Hwoi در سال 1958  با ادغام دو شرکت  GOLD STAR و LUCKY فعالیت برند LG را به صورت رسمی آغاز کرد. درآن زمان شرکت  GOLD STAR در حوزه تولیدات الکترونیک فعالیت داشت و کمپانی LUCKY در زمینه ساخت قطعات پلاستیکی فعالیت می نمود .

Koo in Hwoi LG founder

ادغام این دو کمپانی توسط آقای هووی سبب شد تا کمپانی ال جی به تولیدات خود سروسامان بیشتری داده و محصولات خود را با کیفیت بهتری ارائه نماید. Gold Star  لوازم الکترونیک خود را تولید مینمود و lucky وظیفه تولید قاب های پلاستیکی و رنگ دادن و آراسته سازی محصولات را برعهده داشت. به گونه ای که LG به خوبی توانست خودی نشان دهد و جدیدترین تولیدات را به خود اختصاص دهد. شرکت LG توانست اولین تلفن همراه رادیو، اولین یخچال و تلویزیون سیاه و سفید کره ای را تولید کند و نوآور ترین کمپانی کره ای تا به آن زمان شود.

کیفیت ال جی LG

سپس  دیگر شرکت های داخلی با ایده گرفتن از این برند و محصولاتش توانستند نسخه های دیگر این محصولات را تولید کنند. به مرور زمان با اولین نمایندگی در کشور های دیگر کم کم مردم سرتاسر جهان توانستند ازاین محصولات تهیه و استفاده نمایند.

محصولات جدید ال جی Bently door in door

برند ال جی در تمام سالهای فعالیت خود با شعار ” زندگی خوب ” “Life’s Good” سعی در تولید محصولاتی با کیفیت عالی و هزینه ای مناسب بوده وسعی برآن داشته تا با پوشش نیازهای مردم بیشترین رضایت را از مردم دریافت کند. زندگی تجربه ای است از لمس فناوری ها در زمینه های مختلف، خواه از تجربه کاربا یک گوشی گرفته و خواه استفاده روزمره از لوازم منزل تان .

ال ای دی های جدید ال جی

زندگی پیوسته در جریان است و ما با محصولات ال جی در صدد آن هستیم تا از دشواری های آن بکاهیم و زندگی روزمره و ارتباطات شما را به بهترین و راحت ترین شکل ممکن ارتقا دهیم .

برند ال جی محصولات خود را به نحوی طراحی میکند تا با در نظر گرقتن اصل ” مصرف بهینه انرژی ” بیشترین بازدهی ممکن و همچنین در تعامل با محیط پیرامون خود کمترین عوامل تاتیر منفی را به همراه داشته باشد .

سولار دام پرشیا پلاس ال جی

خواه با پختن یک غذای مفید و لذیذ برای خانواده و دوستان خود و خواه بااشتراک گذاشتن عکس های مورد علاقه تان با دوستان خود .    

جدیدترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی

یا تماشای یک فیلم زیبا در کنار خانواده و ساختن مکانی عاری از آلودگی و مدرن و راحت برای لحظات خوش تان .

ما در هایپر تخفیفان مفتخریم که توانسته ایم محصولات اورجینال شرکت ال جی را در اختیار عموم مردم عزیز ایران قرار داده و لذت زندگی را به خانه های شما بیاوریم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید